loading...
دانلود آهنگ های برتر
arshia بازدید : 86 جمعه 20 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

متن آهنگ من نباختم علی ارشدی

Lyrics Music Ali Arshadi Man Nabakhtam

متن آهنگ من نباختم علی ارشدی

ترانه و شعر آهنگ من نباختم علی ارشدی

وقتی همه ی زندگیت میشه یه دختر

۵ سال عمرمو گذاشتم پاش من میدونم با یکی دیگست میدونم اون دیگه منو نمیخواد

ولی من الان دلم پر میکشه واسه اینکه یه بار دیگه منو ببینه , یه بار دیگه منو ببینه

کی مثله من واسه گریه هات آغوشه دیوونه میشه با گوشیه خاموشت دلواپسه توئه
کی مثله من واسه خنده هات ضعف میره
تب میکنی یه شب اون به جات میمیره دلواپسه توئه تنها کس توئه

من نباختم تو نبردی اونکه از دست دادی عاشقت بود تا نمردم تا نمردی پیشه من برگرد زود
من نباختم تو نبردی اونکه از دست دادی عاشقت بود تا نمردم تا نمردی پیشه من برگرد زود

تکست آهنگ من نباختم علی ارشدی

بهم پیله کرده بهت گیر قلبِ این آدم بیا تا دوباره رو قلبت بباره علاقه م
بهم پیله کرده بهت گیر قلبِ این آدم بیا تا دوباره رو قلبت بباره علاقه م این حسی که دارم

من نباختم تو نبردی اونکه از دست دادی عاشقت بود تا نمردم تا نمردی پیشه من برگرد زود
من نباختم تو نبردی اونکه از دست دادی عاشقت بود تا نمردم تا نمردی پیشه من برگرد زود

**

دانلود آهنگ علی ارشدی من نباختم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 3,175