loading...
دانلود آهنگ های برتر
arshia بازدید : 73 شنبه 21 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

متن آهنگ شب روشن فریدون آسرایی

Lyrics Music Fereydoun Asraei Shabe Roshan

متن آهنگ شب روشن فریدون آسرایی

ترانه و شعر آهنگ شب روشن فریدون آسرایی

منمو یه قلبه عاشق تو شبایه بیقراری وقتی دلگیرمو دلتنگ تو هوایه منو داری
تویی یه چراغ روشن منمو یه شهر تاریک تویی یه عشق بی مرز منمو یه قلبِ کوچیک

نفسه من شبِ روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی
تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی

تکست آهنگ شب روشن فریدون آسرایی

به هوایه نفس تو زنده موندم خسته بودم خودمو تا تو رسوندم
من به حرفِ این جماعت دل نبستم تو به دادم برس امشب که شکستم

نفسه من شبِ روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی
تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی

نفسه من شبِ روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی
تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی

**

دانلود آهنگ فریدون آسرایی شب روشن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 647
  • بازدید کلی : 3,170