loading...
دانلود آهنگ های برتر
arshia بازدید : 33 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام شیک

Download New Music Yousef Zamani Shik

گیتار : هیراد نیکنام | تنظیم . میکس و مسترینگ : آرش آزاد

دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی شیک

 

دانلود آهنگ شیک یوسف زمانی


متن آهنگ یوسف زمانی شیک

آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم تو اومدی تو زندگیم شدی دار و ندارم
غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم دردونه ی قلبم

با تو با تو من غرقه حاله خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یه دل نه صد دل عاشقتم

عاشقونه عاشقونه خیلی شیکو بی بهونه حاضری دلتو بدی به دله یه آدمه دیوونه
مثله من منکه برات مردم دَم خودم گرم که زدم دلتو بردم

عاشقونه عاشقونه خیلی شیکو بی بهونه حاضری دلتو بدی به دله یه آدمه دیوونه
مثله من منکه برات مردم دَم خودم گرم که زدم دلتو بردم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 752
  • بازدید کلی : 3,275